Het patiëntenportaal is een moderne toevoeging die wij u als praktijk bieden. De applicatie is beschikbaar in elke webbrowser, of u nu een PC, laptop, tablet of smartphone gebruikt.
Het patiëntenportaal is een moderne toevoeging die wij u als praktijk bieden. De applicatie is beschikbaar in elke webbrowser, of u nu een PC, laptop, tablet of smartphone gebruikt.
U kunt online uw zorg regelen wanneer het u uitkomt.
Dit kan via de Mijn Huisarts Online app of via onze praktijkwebsite. Download de app in de App Store (iOS) of Google Play (Android). Wij adviseren u de app te gebruiken omdat u hiermee altijd uw medische gegevens bij de hand heeft.
De communicatie vindt altijd plaats via een veilige verbinding.
Starten met uw zorg online
Kan ik de app op hetzelfde apparaat samen met bijvoorbeeld een gezinslid gebruiken?
Wat is een beveiligingscode (of sessiecode) en hoe werkt het?
Hoe voeg ik een (extra) zorgverlener toe in de Uw Zorg online app?
Inloggen
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen
Account beheren
Hoe pas ik het e-mailadres van mijn account aan?
Ik ben van huisartsenpraktijk gewisseld, wat nu?
Wat moet ik doen met mijn account als ik ben verhuisd?
PGO/MedMij
Wat is een PGO (persoonlijke gezondheidsomgeving)?
Hoe kan ik via MedMij mijn gegevens ophalen?
Bij welke zorgverleners kan ik via MedMij mijn gegevens ophalen?
Ik krijg een foutmelding bij het opvragen van de MedMij gegevens van mijn praktijk of instelling.
Is het ophalen van mijn gegevens via MedMij veilig?
Waarom moet ik inloggen met DigiD om mijn gegevens via MedMij op te halen?
Om online een afspraak te maken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Om uw een e-consult (een belangrijk minder dringend bericht) te versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.